Един блог за всичко, което ме вълнува

Home Top Ad

Супер лесен, много вкусен, изглежда чудесно, ако успееш да го снимаш, а не като мен. Освен това търпи вариации с различни плодове и става за...

Сладкиш с праскови и карамел

Супер лесен, много вкусен, изглежда чудесно, ако успееш да го снимаш, а не като мен. Освен това търпи вариации с различни плодове и става за хапване дори след няколко дена, ако е останало нещо от него. Аз го направих с праскови и малко сини сливи, може само със сливи, може с ябълки или комбинация от тези плодове, според вкуса ви.


Необходими продукти:

1 голяма праскова (нектарина) или 2 по-малки
1/2 ч.ч. захар за карамела (на мен това количество ми дойде много и следващия път смятам да го намаля)
3 яйца
1 ч.ч. захар
1/2 ч.ч. олио
1/2 ч.ч. прясно мляко
2 ч.ч. брашно
1 бакпулвер
1 ванилия


Приготвяне:

Нарязва се прасковата на резенчета, които се подреждат в предварително намазана с масло тавичка. Карамелизира се 1/2 чашата захар и се залива върху парченцата плод.

Смества за заливане се приготвя като се разбъркват първо яйцата със захарта, след това се добавят олиото и млякото Последно се слага брашното с добавен бакпулвер и ванилия в него. Обърква се хубаво и се излива върху прасковите.

Пече се в предварително загрята на 180 градуса фурна до готовност.


Ще се радвам да споделите дали сте пробвали рецептата и дали ви харесва сладкиша :)

0 коментара: