Един блог за всичко, което ме вълнува

Home Top Ad

Както споменах в предишна публикация в края на миналият месец любимото ми момче имаше рожден ден. Навърши 9 години и най-задаваният въпрос п...

'Царството на обещанието' - персонализирана книга за деца

Както споменах в предишна публикация в края на миналият месец любимото ми момче имаше рожден ден. Навърши 9 години и най-задаваният въпрос преди празника беше "какво да му купим за подарък?". Задачата е доста сложна, не защото той има всичко, а защото голяма част от нещата по магазините ще го заинтересуват само за няколко дена, а други са откровени боклуци според мен. Като всяко дете той се заглежда по рекламите на детски играчки, но слава богу, че разбира, че тези неща са шарени и весели само на картинките и екрана, а реално не са чак толкова интересни колкото ги представят.



Прибягнахме до варианта директно да го попитаме какво иска да му подарим. Той си избра онлайн игра, която се купува. И след като не измислихме подарък, на който ще се зарадва повече, в крайна сметка колкото и странно да звучи за някого, му подарихме играта. Добре, че беше съдбата да се намеси и синът ми получи и още един подарък, по-специален, забавен и интерес, за който изобщо не се бяхме сещали, но който се оказа наистина много добра идея.



Закъснелият подарък беше персонализирана книга за деца "Царството на обещанието". Зад дългото заглавие се крие необикновена книга, защото в нея главният герой е вашето дете - момче или момиче. Нашата избрахме да е във вариант за приятели и в нея двамата герои носят имената на рожденика и на сестричката му. Не мога да ви опиша колко силно беше вълнението на сина ми, когато прочете в историята своето име и колко им беше забавно на децата да търсят къде още пише за тях. Изненадата за двамата беше голяма, а аз самата се вълнувах доста, когато му я поднасях, сякаш съм я писала лично.



Избързах малко с описанието на реакцията на децата, а трябваше да спомена, че идеята за книгата ми хрумна съвсем случайно след като видях пост във фейсбук. "Царството на обещанието" е като произведение на изкуството заради прекрасните си илюстрации и страхотното качество. Синът ми първо беше впечатлен от рисунките, каза че са много красиви и се чудеше как хората могат да рисуват по този начин. Чак след това се зачете в текста, просто картините го грабнаха от пръв поглед. Твърди корици, лъскави страници, големи букви, четлив шрифт (двете последни са много важни за учещи се да четат деца) - говорят колко внимание е обърнато на създаването на тази книга.



Пламен държеше сам да си прочете книгата, защото "тя е подарък за мен, вътре пише моето име", е разбира се чете и на сестра си, което ме радва, защото честно казано не достатъчно често успяваме да го заинтригуваме да чете. Не е като майка си заровен в книгите, но се надявам по-късно да открие магията им. А аз чакам да приключи с  "Царството на обещанието", защото ми е любопитна и ... ами защото все още обичам приказки, едно време ги поглъщах на килограм. По чиста случайност дечицата в книгата приличат на моите деца - русо момченце и червенокосо момиченце <3, което я прави още по-ценна за мен.



Авторът на книжата Валентина Щайн има общо 5 книжки, които също са персонализирани, много красиви и могат да станат специален подарък за всяко дете, независимо дали има празник или просто обича да чете. А както е видно от сина ми дори да не обича много, книжките ще го грабнат и омагьосат и ще го научат да ги обича. За България те могат да се поръчат от сайта www.prikazka.de, а за Европа поръчката се прави на www.feenstein.online. Имайте предвид, че за изработката на книгите е нужно време и след около 15 дена те ще са при вас, но чакането си заслужава заради радостта в детските очи.

0 коментара: