Един блог за всичко, което ме вълнува

Home Top Ad

Тази година закъсняхме с приготовленията за Коледа, но това е защото искахме да изчакаме първия уикенд на декември. Не знам как е при вас, н...

Коледен календар от Kutia.bg

Тази година закъсняхме с приготовленията за Коледа, но това е защото искахме да изчакаме първия уикенд на декември. Не знам как е при вас, но от началото на учебната година оставям всички задачи за почивните дни, защото през седмицата единственото ми желание е да се прибера на топло и да легна. Не ми се прави нищо, до толкова съм изтощена от ранното ставане, работа, домакински задължения и всичко покрай тях. Направо не знам децата как издържат на този режим, но на мен определено не ми се отразява добре.



Да се върна към празничното настроение, което тази седмица се настани в къщата ни, част от него благодарение на kutia.bg. Навън може и да е ветровито и студено, но вкъщи е топлично и уютно и предразполага към семейни занимания. Както вика синът ми "днес ще украсяваме елхата, нищо че навън не е зима, а лято без листа", това заради хубаво пекналото слънце, което в неделя дори ни изкара навън да му се насладим лежерно притворили очи от удоволствие. Та първо украсихме елхата и после дойде ред на коледния календар.



За първи път си правим такъв, освен това както казах позакъсняхме малко, но затова пък всички участваха с много желание и идеи. Кутията "Направи си сам Коледа", която получих от kutia.bg съдържа необходимото да разпали въображението ви и да ви предизвика да направите празника си цветен и весел. Има упътване как да работите с материалите и картичка с лично послание. Във всяко пакетче сложихме различни малки изненади и децата от сега се чудят кое къде беше. Това е още по-хубавата част, отварянето всеки ден и откриването на подаръчето вътре, нямат търпение и постоянно наглеждат календара дали случайно не е дошъл следващия ден :) Оставих ги да се развихрят с материалите, затова и изпълнението не е на професионално ниво, но по-важна е емоцията, която ни донесе семейното занимание.


Заради липса на място го сложихме на гардероба, което малко ще затрудни ползването му, но торбичките са направени така, че да може да ги махнем и да ги сложим пак. Чак не ни се иска да го разваляме, толкова чудесно допълнение е към стаята.


Ще се радвам да ми споделите дали и вие правите коледни календари и какви са вашите. Тук е моментът да кажа, че кутията "Направи си сам Коледа" е с изчерпан тираж, разбираемо защо, но пък може да си поръчате кутия "Вкуснотия", може да видите мнението ми за нея тук или кутия "Вкусна Коледа от България", сигурна съм че и те ще ви доставят не по малко положителни емоции.

0 коментара: